Bim Baklava Yufkasıyla Baklava Yaptık:)))


Hep kahve çay içmek olmaz. Bu güzel muhabbetin yanında güzel gidiyor evet ama birde yiyecek börek çörek olsa daha iyi olur diye düşündüm. Tabi kahveyle baklava ne alaka diyeceksiniz. Siz unutun kahveyi şimdilik :)) Bu kez baklava yemeye geldiniz varsayalım :D Eveettt BİM'in yufkasıyla yaptım baklavayı :) yapılışını uzun uzun anlatmayı düşünmüyorum açıkçası :)zaten hazır yufka yağını eritin yağlayın yufkanın arasına cevizinizi çekip blenderda koyun 5 su bardağı şeker ve 5 su bardağı suyuda kaynattınızmı tamamdır :)) yalnız şerbetin ayarı çok önemli arkadaşlar.
Çünkü şekerleniyor baklava dağılıyor ve hiç güzel olmuyor . İlkinde yaptık tutturamadık . :)))İkinci baklavam süper olmuştu. Üçüncü baklavayı artık dayanamadım fotoğrafını koyayım dedim . Hazır baklava olduğu belli tadından ama fena da sayılmaz. Gerçekten güzel oldu. Üstelik çok pratik herkese tavsiye ederim.




Bu daaaaaaa fotoğrafı :)) işte baklavamın son hali :D Fena olmamış sanırım :)







Hepimize afiyet ,bal, şeker olsun :D

0 yorum:

Yorum Gönder