İşte Geldim Buradayım :)

Uzun süredir konuşmuyoruz sizlerle farkındayım :) tamam tamam geldim işte buradayım :P
Ben de sizleri özledim canlarım. Kampanyalara bile bakacak fırsatım olmuyor düşünün yani :)

Konuşacak konu da yok pek :) Açık öğretim filan takılıyorum öyle e tabi bir de iş . Artık ömrümün sonuna kadar çalışacağım hayata adım attım :)) Gerçekten artık ayaklarımın üstünde durma zamanı geldi :) Bu zamana kadar beni okutan,büyüten , meslek sahibi eden, doğruyu yanlışı en iyi şekilde öğreten , benimle yeri geldiğinde arkadaş olabilen ,besleyen aileme buradan teşekkürlerimi iletmeyi borç bilirim :)


Okumak gerçekten önemli . Eğitim şart diyorum yani. Koca eline bakmayan bayanlar lazım nesiller lazım diyorum. Yetişmek eğitilmek lazım diyorum. Kendi maddi gücümüzü kazanmamız biz bayanların yararına arkadaşlar. Düşünsenize bir elbise beğeniyorsunuz ama alamıyorsunuz. Neden? Paranız yok. Neden eşiniz vermedi. Eşinizden isterken utanmıyor muyuz peki? Verse bile çekinilmez mi acaba? Değişik bir duygu olsa gerek. Tabi kimi erkekler eşlerinin çalışma taraftarı olmayabilirler . Böyle bir olaya maruz kalan bayanlara bir söz bulamıyorum diyebilirim. Aşkları uğruna vazgeçmişler diyebilirim ama bu da ayrı bir tartışılacak konu gibi geliyor bana :) Sen o kadar sene çalış didin dirsek çürüt sonra elin adamı yüzünden işinden gücünden ol . İlginç gerçekten.

Neyse gelelim asıl konumuza çalışmaktan fırsat bulamıyorum anlayacağınız ama eve gelince birbirinden güzel kekler börekler beni bekliyor :) Gel ye beni Gülşah diyorlar :D annem yine bugün yaratıcılığını konusturmuş arkadaslar ve milföy hamuruyla çok leziz tatlılar yapmış :) en yakın zamanda tarifini sizler ile paylaşacağım.

Şimdilik sevgiyle kalın :) öpüyorum sizleri :)))

0 yorum:

Yorum Gönder